Bakakalırım giden geminin ardından, atamam kendimi denize; dünya güzel...



27 Mayıs 2010 Perşembe

Ve bir Sunay Akın sayfasında aniden buluyorum yazmak istediğim şiiri, bir Sunay Akın hayranı tarafından sayfaya iliştirilmiş olan...


Cetvellerle çizilmiş ülkelerin plastik cennetlerinde
Tenekeden gökkuşakları
Aldırma henüz
...4 yaşında
bir gülüşüm ben
...(ayakkabıları naylondan)
koşarak geçsem bile ustanın bütün renk paletini
yinede ayırt edebilirim ötekilerden
yalnızca senin olan o cesedi

Işık hızındaki ölü melek söyle bana
Kaç saatte gidilir buradan çocukluğuma?

Ölüler mi yalnız
Yoksa biz mi kalabalığız!

Şimdi topluyorum oyuncaklarımı
Saatlerin ortalık yerinden

Uykularımda cam bilyeler!

Anılarım unutmamış tenimdeki sızıyı
Sıyrılıyorum zamanın tenime giydirdiği eşikten
Kan çanağı sabahlarıma iniyor
Sesindeki unutkan günışığı

Gözlerimi kapayıp
Gökkuşağına boyuyorum gölgelerimi
Mavilerime martılar giydiriyorum
Denizlerime damlalar

Sesime diyorum ki çekip gidelim artık bu şarkıdan
Korkup nefesine sarıyorum ağlayan ellerimi
Öyle cesur durduğuma bakma
Aslında bilmez çocuklar (TKN)


. Tekin Deniz'in imiş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder