Bakakalırım giden geminin ardından, atamam kendimi denize; dünya güzel...



29 Mayıs 2010 Cumartesi


Pardon, acilen işim çıktığı için söylemekte olduğum şarkıyı bitiremeyeceğim, siz devam edebilir misiniz acaba?

Pardon, gözlerinizi üstüme dikmekten lütfen vazgeçin, sonra sökmek için saatlerce uğraşmam gerekiyor!

Pardon, sizinle ilgili hissiyatım artık hayatımı tehdit eder hale geldi bayan... Siz çok tatlısınız ve ben şeker hastasıyım!
Pardon, benim anahtarım var çilingir bey, ben o anahtarla açacağım kapıyı kaybettim! Hâlâ bana yardımcı olabileceğinizi düşünüyor musunuz?

Pardon, bundan birkaç saat önce başlama düdüğünü çalarak maçı başlattım, ama bana bitirme düdüğü vermedikleri için bitiremiyorum, şimdi ne olacak?

Pardon, bana sorarsanız kravatınızın rengi ceketinize hiç uymuyor, yeni bir ceket almayı düşünür müsünüz?

Pardon, İstanbul'daki herhangi bir trafik levhasını yerinden sökersem, trafik kaç saatte çözülemez biçimde düğümlenir, benim için hesaplar mısınız?

Pardon, akşam saçıma taktığım bigudileri sabah bir türlü çıkaramadım. Siz bir çaresini bulabilir misiniz, yoksa inzivaya çekileyim mi?

Pardon, on dakika aradan sonra sanırım yanlış salona girdim, bu filmde kör bir piyanist var mıydı acaba?

Pardon, ben sizin sol gözünüzüm, biraz sonra seğirmeye başlayacağım! Tamamen teknik sebeplerden, siz sakın paniğe kapılmayın!

Pardon, ben Joe'nun alınmış apandisitiyim, çok pişmanım, Joe bugün beni vücuduna geri alsın, bir daha ağrırsam, sızlarsam ne olayım!

Pardon, neden paranızın üstünü size veriyorum da altı bende kalıyor, siz altını alın, paranın üstü bende kalsın!

Pardon, benim sağ tekini denediğim ayakkabının galiba siz de sol tekini deniyorsunuz, kısa çöpü çeken alsın mı?

Pardon, şu anda oturmakta olduğunuz koltukta az önce benim vişneli çikolatalı pastam oturuyordu. Siz bir önceki durakta bindiniz. Pastam aynı durakta inmediyse başınız dertte demektir!

Pardon, ben zurnanın son deliğini arıyorum. Bulmak için saymaya sağdan mı başlamam gerekiyor, soldan mı?

Pardon, ben sizi izlemekle görevli gizli ajanım! Akşama amcamın oğlu evleniyor, bir akşamcık olsun yerinizden kıpraşmasanız da ben de bir halay çekip gelsem olur mu diyecektim?!

Pardon, okuduğunuz uzun hava çok uzadı beyefendi, sizin katıldığınız yarışma da sonuçlandı, artık evinize gitseniz!..

Pardon, bu arkadaş uzun hava söylerken sesi takılıp kalmış, tıp ilmi bir şey yapabilir mi, yoksa ömür boyu böyle uzun havada mı kalacak?

Pardon, sizden aldığım patlıcan moru arabayı iade etmek istiyorum, kullanırken canım sürekli imam bayıldı istiyor kardeşim.

Pardon, tashihleri bitirdim ama geriye hiç yazı kalmadı efendim, galiba siz kötü bir yazarsınız!

Gökhan Özcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder