Bakakalırım giden geminin ardından, atamam kendimi denize; dünya güzel...



31 Mayıs 2010 Pazartesi

oturdum...
hiç durmadım, oturdum :p

aniden aklıma geldi
ne çok iran sevdalısı varmış lan!
hitleri seven ne de çokmuş!
Necip Fazıl'ın dizeleri olmasa insanlar profillerde ne paylaşacakmış?
Sezai Karakoç Tanrı'nın gazabına dua eden dizeleri dökmese kaleme şimdi kim, ne paylaşacakmış merak ettim açıkçası...

peki kim kurtaracak bizi?

hitler?

iran?

o?

bu?

şu?

hadi bizi geçtim de nolacak filistinin hali, onlar mahkum kaldılar orda...
döneriz sanki biz ama onlar hala orda...


boykot ediyorsak neden israilin kendi aracından boykot ediyoruz onları, daha çok üyesi olsun, kotalar daha çok harcansın diye mi facebook için?

napıyoruz lan biz?

onlar öldüler...

ve onlar hala ordalar...
kaldılar orda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder