Bakakalırım giden geminin ardından, atamam kendimi denize; dünya güzel...



9 Mayıs 2010 Pazar


Amanın bir tavuk varmış da, 3 komşu yımırtası varmış da, adları; la, sol, fa imiş de...
Sabahtan beri yani kalktım kalkalı hikaye uydurmaya çalışıyorum bu veletleri.
Yetmedi hikayeyi buldum bir de etkinlik uydurmam lazımm...
Ah tombul kumru ne hallere sokuyorsun gör gör. Koskoca gün gitti 3 yumurtalı nota uğruna.
Dedim madem müzik sunumu hazırlıyoruz müzik deyince ilk akla gelen 'ezgi'leri de koydum hemen media playera...

Sonra birden bir rahatlama hali... Saldım herşeyi akışına.
Üç yumurtayı da: Tak, tak/2, tak/2, tak, tak..

sevmesen ölürdün, sevdin onu öldün
sevmesen ölürdün ama sevdin, gene öldün...

Evvet sevmesen ölürdün doğru...
Ama sevdin yine öldün... Ha iyi mi oldu diyeceksin, iyi de oldu hani...
Sevgisiz olur mu hiç hayat, eksik kalır bir yerlerden.
İyi ettin aferin...

O 'tak'lar da ritimdi ritim...
Bir de ritim tutturacaksın hikayeye, etkinliğe...
Yani diyor ki tombul kumru: amuda bile kalkabilirsin, kırılmam ama kırarım :p
Desin dursun... Bu saatten sonra kimin umrunda...

Sevdim onu, öldüm...

Sevdin onu, öldün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder