Bakakalırım giden geminin ardından, atamam kendimi denize; dünya güzel...



12 Mayıs 2010 Çarşamba

- :)bir gecede kaç kere dinlenir ki
- dur bi kere daha dinleyip yanıt vereyim:)

O an... İşte bu iki cümleciği gördüğüm o an; gerçekten üzüldüm; hep tanıdığım ama aslında hiç tanımadığım o kişi için...

Üzüldüm... Neden mi? bilmiyorum...
Şarkı diyecektim; Good bye my lover...

Ve dinlemeye başladım bir gecede kaç kere dinlenir diye merak edilen bu şarkıyı.
Her dinlediğimde bir başkaydı oysa ve her dinlediğimde de hiç tanımadığım bu kişi için üzülüyordum. Birinin de dediği gibi içim düğüm düğümdü gerçekten.
Sevmem de onu ama ilk defa anladım sanırım onu... Belki de kendi kendine kalmışlığını anladım. Tek başınalığını anladım. Rahatsızlığını anladım. Hastalık diyemeyeceğim, hastalık değil bu...

Kendi kendine kalmışlıktı belki ondaki.
Kendi kendine kalmayı istemişlik belki...
Kendi kendine kalmışlığı isteyerek yaşamışlık belki...
Hala da bunu yaşıyormuşluk da belki...
Bilinir mi?
Bilinmez...

Buna kendi bile karar veremedi belki şu an... Belki de hiçbir zaman olmayacaktı bu...


Kocaman bir içimi çekesim kaldı derinde...
Kocaman iç çekiş...
Kocaman hem de...
Koskocaman...
İçimi çekiş...
Acilen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder