Bakakalırım giden geminin ardından, atamam kendimi denize; dünya güzel...



12 Haziran 2010 Cumartesi

http://http://www.dailymotion.com/video/x8y6vk_teoman-ucurtma-2009_music

uçurtma istiyorum hep bu ara...
uçurtma uçurma- uçurtma uçma- uçurtmaya uçma.
çocukluğumdan beri isterim ama bu ara bir başka sanki.
geçen yıl mayısımın ilk gününü geçirdiğim yerde hem de: beypazarında istiyorum onu ben...
kocaman-rengârenk ve orada çayımı içtiğim yerde uçurmak kocaman bir gülümsemeyle.
sonsuz yeşilin içinde, sadece gökyüzüne bakarak.
gözlerim kamaşacak eminim.

belki güneşten...
belki sonsuz güzellikten...
belki de en güzelin -yeşilin-mavinin- sonunu bulamayacağımdan..
ne güzellikler yaratırsın sen ve o güzellikler yansır senden yeryüzüne...
işte maviyle yeşilin buluşmasını da ben buldum galiba...
buldum -ne mutlu- ama keşke bende kalsa..
gitmese arasıra, hep kalsa..
bencillik mi emin değilim ama hep kalınsa bir yerde -sadece mavi ve yeşile sahip olan kalsa ya da-

biraz mavinden istiyorum biraz yeşilinden...
ama sadece benim olan, bana ait, sonu başı ben olan...

sabırla ve sükûnla... elimde rengârenk bir uçurtmayla...
beni tanıdığın yerde hem de... bazen mavi ve yeşilin başlangıcında... aslında hep orda bekleyen bir adet ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder