Bakakalırım giden geminin ardından, atamam kendimi denize; dünya güzel...



12 Haziran 2010 Cumartesi

sana inanıyorum
dişedokunurkaranfil

herhangi bir gece
...herhangi bir sebep
dudaklarında kurutulmuş erik tadı
ve biraz siyanür...

saçlarımla oyna!

hiçbir ayrılık eğilmedi yaraya için
umursa saçlarımı!
ve biraz daha mavi biç uykusuzluğuma

korkma!
masumiyetine bağdaş kuran cinnet
batıl kuşları izleyen kırmızı
bir hüzne dönüşecek ilk günbatımında
(göçmen)
korkma!
yağmur duasından arta kalan inkar
kadar kaybımız!
(gibi uyuşan menekşeler.)
ve kalsın gardrobumda yakası düşük
bir intihar!


-sen beni perili bir ormanda yitir...

laf olsun diye kirpiklerime konan kırlangıç
saçma sapanıyla vuruldu için acemi bir yalnızlığın
soyut bir harf düşür damarlarına
(sus)

i n a n bana
uykusunda ezilen bir kirazdan aldım bu kırmızıyı
i n a n bana
doyulur yoklukla.

Fragaria Vesca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder