Bakakalırım giden geminin ardından, atamam kendimi denize; dünya güzel...



4 Kasım 2010 Perşembe

Nereye gitmeye karar verirsem beni yalnız oraya ulaştıracak olan güvenli yollarda yürümek istiyorum...
Fakat bilmiyorum, ne istemek gerektiğini bilmiyorum.
Kendimde binbir mümkünün var olduğunu hissediyorum.
Fakat bunlardan yalnız bir tanesi olmaya rıza gösteremiyorum...
...Ve her an yazdığım her sözün, her yaptığım hareketin, çehremin silinemeyecek yeni bir çizgisini meydana getirdiğini düşündükçe ürküyorum.
Öyle bir çehre ki, bir seçime varamadığından, onu cesaretle sınırlayamadığından kararsız, şahsiyetsiz, korkak olarak tespit edilecek...
Allahım; yalnız tek bir şey istemeyi ve durmadan onu istemeyi bana ilham et...

-----Andre Gide----

1 yorum:

  1. Yolun sisliyse sisleri dağıtmalısın.Sisleri dağıtamıyorsan korkmamalısın öylece durup bekleyemezsin çünkü.Hangi yol doğru hangisi yanlış deneyerek anlarsın.
    Çok düşünce yorar önce kesinlikle dediklerini değiştir çünkü değişmeyen birşey yoktur çünkü zaman anlıktır her an diğerinden değişiktir.
    Belki ışık olur bir kelime belkide ışık olursun yürüdüğün yolda.İstediğin şeyi gerçekten istediğinden emin ol önce.Gerçekten istiyorsan bir kelime sana ışık olur.Yanlış olduğunu anlarsan eğer hiç korkmadan dön çünkü sisleri dağıttın ve ışık oldun.

    YanıtlaSil