Bakakalırım giden geminin ardından, atamam kendimi denize; dünya güzel...



26 Ağustos 2010 Perşembe

-bunu sen mi yazıyorsun
-yazıyor-dum, demek isterdim ama sadece -evet, diyebildim.
niye mi çünkü 2aydır 'aqua öldürüyor' beni :)
yazamıyorum..

efendim gelelim bugüne..
yaptık yaptık yine o güzel ekiple hoş bir iftar yaptık.
hele ki gün sonundaki lunapark keyfi de bir başkaydı.

asansör bakımdaydı hani yoğun istek var ya :p
diskoya döndük ve az kalsın uçacaktım sanki.
ama sonra baktım bağımlılık yaptı 15dk daha binerdim bıraksalar :p
yüksekle kapanan gözler ve kendini sona bırakış.. devam.. devam..
indim ya başımda s'onsuz ağrı..

iniş.. hacer: - kübra sen de korktun ama :p
olabilir...
hacer sen de binemedin ama :D

ardından daralan vakitle galaksi..

tüm bu adrenalin bana sayın biricik bedirhan abinin salı günü basışı geliyor fastfood'u.

yakalanışım bikiniyle ve göz göze gelmeyle küçük gülümseme:
-ne bu halin? :O :0

- ... :)

ardından 1 saat güneş altından uyuya kalma ve kıpkırmızı yanış.. birazdan kararacağım merak etmeyin :Pp

işte bugün de - kübra kapkara olmuşsun bir beyaz tişört giymişsin sözleri :)
bedirhan abiden hatıra onlar.. hani biricik bedirhan abi, mahşerin aqualı silahlısı :p

bu arada aquadan kurduğum arkadaşlıklarla bana bu sayfamı hatırlatan süper şarkı uydurucusu biriicik bisiklet hakimine de selamlar :p
ayrıca yazdığı sözleri de süper söyler, elimde deliller var :D

aqua dönüyor ya; çankaya belediyesi de seni çağırıyor :p

hadi ben kaçtım.

good night benjamin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder