Bakakalırım giden geminin ardından, atamam kendimi denize; dünya güzel...



30 Ekim 2010 Cumartesi

‎''Her insan, kendi olması karşılığında topluma
bir bedel öder.
Az ya da çok, ama mutlaka bir bedel.
Kimse bedelsiz kendi olamaz.
...Bu bedel
...çoğu kez YALNIZLIKTIR...''

Murathan Mungan




Ben olmak için.. aşk olmak için yalnızlık..

üzüldüm çok. deseydin 'ayrıldık' diye birgün, bu kadar üzülmezdim. duydum o an: 'bitti' dedin..

başıma ağrı saplandı.. dehşet..



Aşk'a uzaklık haramdı. Uzaktan yaşanabilirdi bazen aşk. Ama zordu; çok zor..

Hele ki daha uzaktan.. Zor değildi bu sefer daha uzaktan aşk: İmkansızdı..
ya da imkan verilmeyen..



şimdi biliyorum.. yalnızsın..

Yapayalnız bir kuş..

Ayrılığa ağlarsa..
Ayrılık; önemsenir..


Kursağımda düğüm.. ağlama sen.. lütfen..

2 yorum:

  1. Adsız derki :) ağlama bence yanlızlık senin kendine verdiğin cezadır.Şartlandırma kendini özgür bırak beynini özgür bırak kalbini kafeste tutamazsın saygılarımla gülmeye devam :)

    YanıtlaSil
  2. adsız adını da der mi ki..

    sevdiğim, dostum, değer verdiğimdir ağlamasın istediğim..

    YanıtlaSil